Garnýž - kolejnička TT - Robustní kolejnice pro opony s vodicími kladkami

Všechny lanové kladky a lanové vodicí kladky jsou vyrobeny ze samomazného High-chem plastu. To Vám dává jistotu, že kladky nevyžadují údržbu a vždy poběží lehce. Mazání je minulost - současnost je bezúdržbový High-chem plast!

Silný pojezd se dvěma vodicími kladkami

Kromě silných nosných kladek s kuličkovým uložením má pojezd TT1 dvě svisle ležící vodicí kladky. Ty zajišťují lehký chod pojezdu v zatáčkách a také tehdy, když z opony vycházejí otáčivé síly. S užitečným zatížením 15 kg na pojezd budete i s nejtěžšími oponami hravě hýbat (bodové zatížení: 95kg).



Pojezd TT1<br> v profilu kolejnice svislé vodicí kladky zabezpečují tichý a lehký chod - i při kroucení a v zatáčkách.Pojezd TT1
v profilu kolejnice svislé vodicí kladky zabezpečují tichý a lehký chod - i při kroucení a v zatáčkách.
Tažné vozíky TT1 <br>jsou stejně jako pojezdy vybaveny dvěma vodicími kladkami. Čtyři opěrné kladky s kuličkovým uložením navíc zajišťují lehký chod i tehdy, když se při použití obkročovačů vyskytnou klopné síly.Tažné vozíky TT1
jsou stejně jako pojezdy vybaveny dvěma vodicími kladkami. Čtyři opěrné kladky s kuličkovým uložením navíc zajišťují lehký chod i tehdy, když se při použití obkročovačů vyskytnou klopné síly.
Radost z designu a barvy. <br>Nadčasově elegantní tvar kolejnice opony TT1 se přizpůsobí jakékoli architektuře.  Jestliže si přejete barevný odstín RAL, získáte ho za malý příplatek.Radost z designu a barvy.
Nadčasově elegantní tvar kolejnice opony TT1 se přizpůsobí jakékoli architektuře. Jestliže si přejete barevný odstín RAL, získáte ho za malý příplatek.

Máte na výběr - viditelné nebo neviditelné pohonné lano

Rozhodněte se, jestli chcete kolejnici opony TT1 používat s pohonným lanem ležícím uvnitř a tedy neviditelným nebo ležícím vně. Jeden profil - dvě možnosti!

1) U rovných kolejnic o délkách kolejnic od 30m nebo u kolejnic s oblouky od 15m a u těžkých opon může být použití pohonného lana ležícího vně z technického hlediska nezbytné. Poraďte se prosím s našimi techniky.

2) Jiná možná provedení je kolejnice opony TT1 s pohonným lanem ležícím uvnitř a překrytím tažným vozíkem s obkročovačem popřípadě kolejnice opony TT1 s pohonným lanem ležícím vně a překrytím tažným vozíkem s obkročovačem.

Robustní a bez údržby

Kladky pro vedení lana jsou vyrobeny z bezúdržbového, samomazného High-chem plastu a jsou upevněny v robustním kovovém krytu.

Lanová vratná kladka pro pohonné lano ležící uvnitřLanová vratná kladka pro pohonné lano ležící uvnitř
Lanová odváděcí kladka pro pohonné lano ležící uvnitřLanová odváděcí kladka pro pohonné lano ležící uvnitř
Lanová odváděcí kladka pro pohonné lano ležící vněLanová odváděcí kladka pro pohonné lano ležící vně

Překrytí díky středovému přesměrování pohonného lana ležícího uvnitř

Pro speciální nároky na mechanickou zatížitelnost u pohonného lana ležícího uvnitř a při velkém překrytí částí opony bylo vyvinuto středové přesměrování. Středové přesměrování Vám umožní velké překrytí částí opony bez použití obkročovačů a brání tak jejich pákovému efektu. Dosáhnete zvýšenou provozní bezpečnost, zejména ve školách a ostatních veřejných budovách, kde je pravděpodobné mechanické působení osob na oponu.





Zpět na: Sortiment > Záclonové tyče > Hliníkové záclonové tyče

Nový Eshop

Víte že...

S kolejnicí opony lze snadno realizovat rozpětí 2m a více. Tím pádem potřebujete méně než polovinu montážních bodů než u srovnatelných kolejnic a šetříte tak čas.

Ukázka z realizací adrems

Interiérové rolety Trevira

Řada elektrických rolet Basic využívá kvalitních značkových motorů, jenž můžete odládat pomocí spínače, nebo dálkového ovladače.

mapa stránky